Snrbuse emziriyorsan ilaç kullanamıyorsun canım. Ben de bebeğim 2 aylıkken grip olmuştum parol harici bir sey kullanamazsın dedi doktorum.. bitkisel kürlerle vücudunu destekleyebilirsin. Ben sabah aksam bir tatlı kaşığı zencefil+zerdeçal+bal karışımı tükettim. Ve en önemlisi bol su içmelisin..