Hanımlar merhaba bebeğim 4 ay 18 günlük ve dönüyo haliyle yarım kundağa alıştırmıştım ama şimdi bırakamıyorum sürekli kollarını bacaklarını hareket ettiriyo uyandırıyo kendini en fazla 2 saat uyuyo önerisi olan var mı nasıl bırakabilirim tek kol dışarda taktiği işe yaramadı