Alparslanim1 internetten nerden bakıyorsunuz ben bilmiyorum. Baya tutuyor bende tarihler :( şiddetli zaman gelmedi şuan ama gündüz uyku gerilemesi başladı. Gündüz 3 uyku yapıyordu ki uyumayı seviyordu biraz geçirsin uyukluyordu. Şuan Uykusu var ama beşiğe koyunca gözlerini açıyor , memede dursa uyuyacak . Meme reddi yerine fazla emme olabiliyormuş bizde tersi oldu uykuyu memede uyumak istiyor. Eskiden daha çok oyuncakla oyalanırdı şimdi oyuncak görmeden akşam ediyor mızmız çünkü aslında uykusunu alamıyor . Hiç birşeyle mutlu olmuyor sanki 😂