terazikadini Bebeğim ameliyat oldu 2 ay oldu göğsündeki dikiş ipi dışarı çıktı böyle bu normal mi ? Kontrolümüze 2 ay var daha hastaneyi arayıp sordum normal dedi telefondaki çalışan
terazikadini nolmuskine bu ip böyle değildi deri altındaydı zamanla çıktı dışarı nasıl kaybolucak bilginiz varmı teşekkür ederim
terazikadini Bebegimveben_ hayır gittik ameliyattan 1 hafta sonra gittik iki tane dikişi aldılar bu ipin içerde olduğunu söylediler ama düşücek felan demediler öyle kaynayacak dediler bende anlam veremedim düşücek galiba herkes öyle demiş bende içerde kalıcak sanıyorum