gencmom_ ben anlayabiliyorum sizi.üstüne basa basa şiddet tok alkol yok aldat vs diyorsunuz o yüzden açıkçası buruk bakıyorum.olaylar teze iken ani karar aşamasında görüyorum çoğu kimseyi (illa bi kaç olması gerekmez yıl bile sürebilir evliliktedir huzursuzluk önemli değil asolan sorunu çözmektir).
Önden hep söylüyorum ben boşanma için iteklemem kimseyi,hele çocouk varsa asla istemiyorum boşanılmalısını(dayak madde bilimum kötü davranışları dahil edemem tabiki)
Bak benim yanımda yüzlerce kişi çalışıyor her sene özellikle eleman almaya çalışıyorum bir kaç kişi elimden o geliyor en ihtiyaç sahibini bulmaya çalışıyorum fakat,iş yerlerimde istisnasız neredeyse her ay boşanma mevzusu oluyor sadece işçi diye düşünme biraz eğitimlisinde de aynı sorun var,evin dışına çıktığı an sorunlar pireyken deve oluyor.onlara ne diyorsam burda da aynısını diyorum,UZUN BİR SÜRE ayrı kalmadan boşanmayın.
Bakım kimse kendi tavuğuna kış demez boşandıktan sonra hayatının olumsuz taraflarını bahsetmez zorluğu yeğlemek bir tercihtir ona saygı duyarım her zaman ama genel kanım o değil mahkemeler ya öç almaya yeri yada boşanma davasının adı öyle ama mevzusu para.bunyüzden en iyi ihtimalle yıllarca sürecek hesaplaşma insanın psikolojisini altüst ediyor.boşanmanın manevi tarafı çok ağır fakat acıtasyonla geçiştiriliyor.
O yüzenden hep söylüyorum kapıyı kapatıp çıkacak arkanıza bakmayacak duruma gelmediyseniz sorunu çözmeye çalışın,mahkemeden avukattan nafakadan ondan bundan beklentiniz olmasın üzülürsünüz giden gelenden fazla olur yada değmeyecek miktarlardır ,onları için mücadelenin maneviyatınıza verdiği zararı farkedebildiğinizde gelen üç kuruşun hiç bir şeye değmediğini anlarsınız.
Böyle bir kaç kişi tanıdım aşırı saygı duyuyorum,kimi eşiyle yeniden evlendi kimi başkasıyla evlendi kimi hala tek başına ama aslan gibiler ders çıkarttılar hayattan.üzülsem de yaşadıklarına gurur duyururum onlarla.
O yüzden gerçekten boşanacaksan önce ayrı kal kararını sen ver ve arkana bakma,mahkemeye gidebileceğin en kısa sürecek yolu seç.en kötü 1 seneye toparlar 3 seneye kendi düzenini kurarsın emin ol.
Neyse her koyun kendi bacağından asılır hakkınızda hayırlısı olsun