Kızlar 16 yaşında kaynım var ve en deli çağında olduğunu biliyorum. Bugün eve alkollü Bir şekilde geldi. Abisi de yani eşim ve kayınbabam da zamanında bunu yapan insanlar ama örnek olabilecek şeyler yapmadılar hiç aklı yettiğinden beri diyim. Zamanında yapmış ve bitirmişler. Neyse sorun şu ki kaynımın asla bir dediği iki olmuyor telefon dedi aldık hatta geçen gün post açmıştım bu konuda eşim aldı. Arkadaş dedi kısıtlamadık dershane dedi yazdırdık buna benzer Bi çok şey. Bunu 2. Kez yapıyor ve benim kayınbabamı ben ilk defa bu kadar çaresiz ver ağlarken gördüm çok fazla üzüldüm..
Bu konuda nasıl bir yol izleyebiliriz psikolojik danışman olan var mı yani ergenin dilinden nasıl anlarız?