Kızlar merhaba bebeğim şuan 9 ay 8 günlük doğduğundan beri gece uykusu çok iyiydi bell saat aralığında ve hiç uyanmazdı ben rüya öğünü yapardım. Fakat 6,5 aylıktan sonra gece sürekli kalkmalar başladı bunun sebebi ne olabilir anlayamadım. Düzenli olan uyku düzeni bozulurmu büyüdükçe?