Merhaba hanımlar ne olur bir fikir verin. Bebeğim 3 buçuk aylık. Meme + mama gidiyorduk simdiye kadar. Başlarda cok guzel emiyordu ama 1 buçuk aydır zorla emziriyorum. AYakta pışpışlayarak vs heeeer yolu denedim hatta bi ara bırakmıştı sonra tekrar memeye dondurmeyi başardım ama simi Emmeyi tamamen bıraktı 12 saat aç kalıyor yine de emmiyor yay gibi geri atıyor kendini. Benim sorum şu, sütüm malesef çok yok az geliyor, sağarak sütümü çoğaltabilir miyim sizce bebeğim emmese de ? En azından mama yerine kendi sütümü vermek istiyorum. Sizce mümkün mü emmese de sağarak çoğaltmam bu saatten sonra ?