papatya09_ ayyy sarıfatma diyorum bunlara ben nefret ediyorum ya her yerden çıkıyorlar çok yavruluyorlar öldürsen binlercr yumurta bırakıyorlar teyzrm veterinerden ilac almış belli bi yere koymus birbirlerini yiyerek sonlarını getirmişler bi sor istersen uzun zamandır bizde de var ama, tek tük cıkıylr bi yerden kacıp geliyor öldürdügüm zaman anında o bölgeyi çamaşır suyu ile temizliyorum