tosbiksmoms Kızlar kızımın cildi çok kuruyordu eşim eczaneye danışmış nivea nemlendirici losyon vermişler. Bu ürünü kullanan varmi,birde yüze sürülüyormu,kızım 3 aylık olcak.
sunflower01 tosbiksmoms mavi olan dimi o mavi kizimin cildini mahvetti kullanmadım ona kendime kullanniuorum tabii ciltten cilde fark var
Bebegimveben_ tosbiksmoms benin bebişim de öyleydi bepanthen sesidaily kullanıyorum 3-4 gündür çok memnunum kesinlikle deneyin
tosbiksmoms Bebegimveben_ aslında ben başka bir nemlendirici icin göndermiştim o da ellerinde yokmuş bunu vermişler bende daha önce etrafimda kullananı görmemiştim. Şimdi elimde bu olunca denesem mi bir bilemedim.