Merhaba kızlar aslında çokta atak olduğunu düşünmüyorum oğlum doğduğundan beri tek başına baktım annemden yada kayınvalidemden destek almadım sorunun bundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum öncelikle . Oğlum gün içerisinde tek balona oyun oynamak istemiyor sürekli beni yanında istiyor ben yanındayken de yerinde durmuyor benim bulunduğum yerde pir dönüyor . Sürekli bi ağlama mızmızlanma hali var . Dışarı zaten çıkamıyoruz bebek arabasında asla yatmak istemiyor kucakta durmak istiyor sürekli yatırdığım zaman yine bi ağlama krizi geçiriyor , gündüz uykuları çok kötü artık günde iki kere 30 dk uyuyor en fazla ben yanında yatarsam uzun uyuyor . Gece uykuları bi nebze daha iyi . Ben ne yapıcam çünkü artık tahammül sınırlarımı zorluyor beynimde sürekli bi ağlama sesi var çok şükür bi gaz sancısı falanda çekmiyor resmen keyfi ağlıyor . Bana akıl verin lütfen