Kızlar çok şükür bir yerden çok büyük bir miras kaldı allahim herkese nasip etsin ancak parayı nasıl isletecegimden emin olamadım sizce gayrimenkuler almak mı dolar ve altına bölmek mi yada ya dolar düşerse emin olamadım herkes farklı bir şey yazıyor çiziyor haberlerde