Öncelikle linclemeyin lütfen arkadaşlar gerçekten bilmiyorum.
Oğlum üç ay sonra 2 yaşına girecek ve bu yıl mayo alacağım yani üst alt takım şekilde. Ama nrmalde altını bagliyorum mayonun altına da bez baglayacagm ama bebek bezine su geçer mi acaba nasıl oluyor bu işler ? Yani her denize girdignde bez mi degstirecegim ? Bez hiç takmim diyorum ama kakasını yapar diye de krkuyorum