Elisa80 Bebeğim 3 aylık olucak ama sütüm ne yaparsam yapayım ne yersem yiyeyim artmıyor. Yemediğim içmediğim denemediğim birşey kalmadı. Sürekli emziriyorum boşken bile emziriyorum ama fayda etmiyor. Herkeste süt yapan şeyler bende yapmıyor. Ayına göre sütüm çok çok az artıyor. Kesinlikle süt yapar dediğiniz şeyler var mı lütfen yardımcı olun
Ucansupurge Elisa80 Bol bol su içmek, yeşil yapraklı sebzeler yemek, tahin helvası,sade soda, protein ağırlıklı beslenme. Sütun %80i su ne yersen ye yeteri kadar su icmezsen süt artmaz🤗 Tabi birde dinlenmek fırsat bulduğunda uyumaya calis
Bebetonunmotheri Elisa80 uyumak birebir süt arttiriyor Buda cok zor oluyor Tahindeki yağ ve su içmen lazim
Fgelemet Elisa80 bolca su ve sütlü tatlılar yiyorım ben pasta sütlaç bs hergün çikolata kesin yerim ondan heralde çok fazla. Aslında iyi bişey değil bu kadar tatlı ama onlarda süt yapıyor bende durduramıyorım kendimi o yüzden yiyorum
nmt41 Elisa80 emzirdikçe artar bebek emdiği sürece süt gelir , rahat olmalısınız bol su içmelisiniz başka hiç birşeyin faydası yok en çok siz rahat olmalısınız..
Elisa80 Ucansupurge hepsini yapıyorum ama malesef aynı. Şunu yiyince sütüm geliyor diyebileceğim hiçbirşey olmadı bu zamana kadar.
Ucansupurge Elisa80 Fazla yoruluyor olabilirsin dinlenmeyi dene 😊 basit birşey gibi gelebilir ama etkili. Birde süt masajini arastirin eşiniz sirtiniza masaj yapsın etkisini göreceksiniz eminim. Dut, tahin helvası, sade soda ve somon asiri sütümü arttiyordu. Ha birde tane kimyon alıp çayını demleyip içiyordum günde 2 kez oda aşırı arttirmisti hemde kızımın gazını azaltmisti
Elisa80 Tgccccmt emzirdiğim halde gazını çıkardıktan sonra hala emmek istiyor. 5 6 kere çişli bez değiştiriyorum günde
simiyyy Elisa80 anladım. Benim sütüm azaldığında e bebekteki mayalı kurabiyeler içecekler yeşil yapraklı sebzeler falan tüketiyodum. Ev işini salmıştım kızı uyuttuğumda bende onla uyuyodum gözle görünür bir artış olsada yinede yeterli değildi. Olmayınca olmadı mamayla büyüdü. Elinizden geleni yaptıysanız nolur üzmeyin kendinizi. 1 sene emziremedim diye kendimi manyak ettim hiç gereği yokmuş. 🤍
Elisa80 Ucansupurge rezene ile kimyon tohumunu karıştırıp içiyorum. Ayrıyeten sodayla masajı da deneyeceğim mutlaka
Tgccccmt Elisa80 haftalık kilosuna bakabılırsınız saglık ocagında oda önemlı çişli bez sayınız gayet iyi
Yasemindefneaden Elisa80 aynı durumdayız ne yaparsam yapayım gelmiyor böyle göğüslerim şişmiyor sertleşmiyor hiç hep yumuşak birini emzirirken diğerinden aktığını ya da emzirme dışında da sütün damla damla aktığını falan söylüyorlar bende hiç yok emzirirken elimle sıkarsam geldiğini görüyorum ama yetmiyor bebeğim emince rahatlamıyor huzursuz hep aranıyor ağzıyla mecburen mama veriyorum sonrasında
Elisa80 Yasemindefneaden malesef bende mamayla desteklemek zorunda kalıyorum. Mamayıda çok fazla verip midesini büyütmemeye çalışıyoru. İçtiği yere kadar içirip bırakıyorum. Ayına göre önerilen ml kadar vermiyorum
Yasemindefneaden Elisa80 mama düzenini nasıl yapıyorsunuz saatli mi veriyorsunuz yoksa doymayıp çok mızmızlanırsa mı
Blackeagle Elisa80 neredeyse her gün 1 bag dereotu yerdim her aksam yemeğinde taze ve kuru soğan yedim rezene çayı kimyon çayı ısırgan çayı tahin pekmezi tahin helvası kuru dut onu kuru kuru da yerdim kaynatıp suyunu içer hemde kendisini de yerdim yulaf ve arpa lapası yaptım içine kuru dut kuru kayısı kuru incir ceviz fındık badem koyup yedim sezeryan doğum yaptım sütüm gelmedi sarılık ve üre sebebiyle bebeğim hastaneye yattı çıktığında ne duyduysam ne araştırdiysam denedim en etkili olanları buydu en en etkilisi bol bol su tüketimi ve sık sık emzirme tabi bunlar bazen yeterli olmayabilir stresi hayatınızdan çıkarın sütüm yok gelmiyor diye kendinizi koşullandırmayın uykunuzu almaya çalışın ve öğünlerinizi aksatmayın😇
Elisa80 Blackeagle sütünüz arttıktan sonra devam ettiniz mi peki bunlara. Yoksa artana kadar mı tükettiniz?
Yasemindefneaden Blackeagle bizde bi hafta küvezde kaldık sezeryan doğum benimde bu dediklerinizin hepsini yapıyorum ama yok hala sönmüş balon gibi göğüsler
Bertugnunannesi Elisa80 aldırma boşver emzir keyfine bak bende öyleydim artık saat başı emzirir olmustum yemedgm içmedigim şey kalmadı sadece kilo yaptı bir cc bile artmadı bi sagardım 20-30 cc anca cıkardı artık sagmayı da bıraktım oglum 15.5 aylık hala emziriyorm böyle az da olsa alıyor en azından kafana takarsan azıcık sütün de çekiyo kendini boşver ye iç suyunu ihmal etme keyfine bak uykunu al takma kafana üç damlası bile faydalı