Sevoinci Bebeğim 5 gündür sulu kaka yapıyor anne sütü alan bir bebek diş döneminde olduğumuzu düşündüğüm için buna bağlıdır diye doktora gitmedim ama kafamda yine de soru işareti var.Bu dönemde ishal olması normal mi? Kilo alımı iyi ateş kusma vs bir şey yok
-Sweetdream- Sevoinci benim kızımda sıvı yapıyordu anne sütü alıyor sadece doktora sorduğumda kakasında sıvılık,tanecikli görünüm, katılık olabilir demişti diş çıkarma zamanında da ishal kafa da ateş olabilir demişti normaldir diye düşünüyorum
Ceyda33 Oğlum doğduğundan beri sulu kaka yapıyor. Anne sütü alan bebeklerde normal. Altın sarısı yada hardal renginde ise sulu olması sorun değil. Bununla ilgili YouTube da yada başka kanallarda çok fazla bilgi var. Bir bakin isterseniz. Kan varsa krec gibi beyaz yada aşırı köyü renk ise o zaman doktora acil danışmanız gerekir.
Sevoinci Ceyda33 yok ama su gibi yapıyor ishal sanırım herkes normal dedi çevremde ama kafamda ister istemez soru işareti kalıyor