Merhaba bayanlar, kızım şu an 6 aylık ve üçüncü ayından itibaren kilo alımı çok yavaşladı. Ne yaptıysak çözemedik. Son olarak çocuk gastroenteroloji bölümüne gittik orada ki doktor yaptığı tüm tahlillerde bir sıkıntı olmadığını ama kilosunun en alt seviyelerde olduğunu söyledi. Bu yüzden bize infatrini mama yazdı. Günde iki tane kullanmamızı söyledi. Ama ne yazık ki kızım iştahsız bir bebek olduğu için bir tanesini bile bitiremiyor. Aranızda kullanan var mı? Ya da bebeğimin iştahını arttırmamın bir yolu var mı? Yardımcı olur musunuz lütfen? 😔