Ppgz canım benim bebeğimde 2ay 13günlük şuan, 2aylıkken falan vermeye başladım emzik benimki ilk başta biraz öğürdü falan sonra hemen tuttu, her bebek aynı olmuyor maalesef bazıları ne yapsan tutmuyo, bende seninle aynı sebepten dolayı vermeye başladım, acil bi işim varsa veriyorum birde uyku arkadaşı gibi kullanıyorum emziği dalınca çekiyorum sürekli vermiyorum, damaklı aldı benimki we baby nin