Benim kizimda 7 ay 6 gunluk ek gıdaya gectigimizde aynı şekilde biberonlu reddediyor ve su içmiyordu her seferinde teklif ettim ama maalesef sonra bu civilde satılan hayat suları var şu şişesinin kapağını çıkarıp 3 delikli suluk ucu gibi yapmışlar tesadüfen ondan aldım başta dikkatini çekti ağzına alıyor ama içmiyodu çıkarıyordu şişe hoşuna gitti bir iki sonra yavaş yavaş içmeye başladı şimdi biberona geçtim gene oynuyordu suyla içmiyordu, karadut özünü suyla açıp binevi komposto gibi verdim tadını aldıktan sonra emmeye başladı o biberonla simdi şu koyup veriyorum ve alıştı deneyebilir siniz verdiğiniz bi pekmez yada öz varsa onu sulandırılmış biberonla sevmesini sağlayabilirsiniz. Biraz uzun oldu ama 🙈
serifegoktas