Kızlar selam direk konuya gireceğim. Bugün annemlerle günübirlik plaja gittik eğlendik falan sonra eve gideceğimize yakın bütün vücudum cayır cayır yanmaya başladı eve giderken halsizlik bastırdı üstüme gözlerimi açamıyordum resmen. Sonra eve geldik ama ben bildiğiniz cayır cayır yanıyorum cilt rengim çok açık beyaz oldugu için güneşin altında domates gibi haşlanmışım neyse beni bi üşüme ve titreme aldı soğuk duş yoğurt sürme gibi bazı şeyleri yaptım ama titremem durmuyor sizce bu güneş çarpması mı ilk defa başıma geliyor üşüyorum bu durumu yaşayanlar varsa iyileşmek için neler yaptınız?