Tinymom ön dişimin yarısını kırdım yanlışlıkla 1 yıl önce kanal tedavisi oldu estetik dolgu yapıldı hala ağrıyor sızlıyo apse yapıyo 1 yılda kullandığım o antibiyotiklerin dile olsa konuşsa alt kısmı kırıldı acıyomu dedi acımıyo dedim orayı düzeltirdim acıyo desem ilaç kullandırıp dolguyu en baştan yapıcak kanal tedavisinide onun bekleme süresi var dişimin yarısı yok cadı gibi gezmemek için 1 yıldır çekiyorum hamilelikten sonra damaklar bütün dişlerde sızlamaya başladı çürük olmayan dişlerim çürüdü ağzım bozuldu resmen 😵💫