21haziranda 15 gunluktu aile hekimine gittik 3 kilo dogmustu normalde simdi 3100 gram olmus ama cocuk doktorunada gidiyoruz benim sutumun yetmedigini soyluyor moralimi
Bozuyor hep mama verin diyor mamaylada kilo almiyor aptamil onermisti onu aldik suan 21 gunluk ama 100 gram almis dogum kilosundan sonra sadece bestlak solgar su komposto turşu emziren anne çayı ne varsa aldik yedik ictik hal tek memeden 60 cc bazen 30 cc sut cikiyor bebek emip bir sure sonrada agzindan cikarip agzini şaplatip gogsume yatiyor agzindan çektiğinde yanagina sut damliyor yine bana zayif hala dogum kilosundan az kilo almis mama vermeye devam edin diyo doktorlar Gerçekten sıkıldım aptamil bitti ona devam mi etsek yoksa hipp mi iyi ?