Deletedmom104 Liyasmomys kapatmıyorum tabi max kaç dakika duş alabilirim ki zaten 2 şampuan bi kese bitti 😂
Merveio14 ladymoms_ sordukları soru ne yaw allasen iyice sapıttılar bak yine nefretim geldi 😂 tahammülüm yok böyle saçma sapan sorulara
MeTeCa Liyasmomys Allah korusun o vebale girmem. Sırf biraz uğraşacağım diye onca suyu boşa akıtamam. Kapatıyorum. Kapatılmalı 👍🏻
Liyasmomys MeTeCa geri nasıl ayarlıyosun canım bende kapatma taraftarıyım da ayarlanmıyor diye kapatmak istemiyodum
Zlm Liyasmomys duvara yönlendirin yada suyu kapatmak yerine aşağı bı kova koyup fıskiye kısmını kapatın sonra o suyla varsa balkon falan yıkarsıniz
MeTeCa Liyasmomys Elim alışmış. Bir de sıcak sevmediğim için ılık, soğuğa yakın suyla yıkanıyorum. Ondan olsa gerek 🤷🏻♀️