ladymoms_ Selamın aleyküm anneler 1,5 aylık kizim 4 gündür kaka yapmadı korkuyorum karnı sis değil olsada hemen gazı çıkıyor mama + meme veriyorum ilk başta aptamil kullandım çok kusturdu fışkıracak küsüyordu kizim ve gaz yapıyordu ondan sonra sma optiro kullandım oda gaz yapmadı ama yine kustu 1 hafta olacak aptamil prosyneo kullanıyoruz o mama mi yaptı acaba sadece bu mamada kumaşı ama gazında çıkarıyor neden kaka yapmıyor acaba bilgisi olan varmış lütfen sorunu bulamıyorum arada Bi kasiliyor kırmızı oluyor kaka yapmak istiyor sanki
TugceAsil ladymoms_ biz 54 günlüğüz bende aptamil ve meme olarak ilerliyorum hastanede de ilk aptamil vermişlerdi hatta benim düşünceme göre aptamil gaz yapıyordu doktora değiştirmek istediğimi söyledim mamayı değiştirmek için en az üç ay denemen gerekiyor dedi değiştirmedim dinledim şusn çok nadir kaka yaparken zorlanıyor bu arada doktorum 10 güne kdar normal olduğunu ağlamıyorsa sorun olmadığını söylemişti ilk bebek olduğu için bende yapmazsa getirmem gerekiyor mı diye sormuştum😬size tavsiyem bacaklarını bisiklet hareketi yaptırın yüzüstü yatırın sırtına masaj yapın bacaklarını okşayın işe yarayacak bizde deneye deneye bunlar iyi feldi
Merveio14 ladymoms_ aptamil prosyneo bağışıklığıda destekleyici bir mamaymış ben firmasıylada görüştüm İlk kullanımda ishal kabızlık yapabilir normal diyor. Sonuçta farklı bir mama illaki bi etkisi oluyor
sirinpatates ladymoms_ çok normal endişe etmeyin 9 10 Güne kadar yapmaması normal arada karnını kontrol edin sertlik rahatsızlık yoksa gün içindeki hali iyiyse müdahale etmeyin gaz damlası isteyebilirsiniz doktordan popo etrafına zeytinyağ surebilirsin hafif sıcak su dolu kovaya oturtabilirsin pişik kremini sürerken popoya kremli parmaginla masaj yapabilirsin
ladymoms_ TugceAsil o zaman mamaya alakalı bende 1,5 ay içinde 3 tane mama dengim en son aptamil prosyneo kaldım yanlış yapmışım yediğini çıkarıyordu başka çarem kalmamıştı bide benimki erken geldi 35 +2 de mecbur mama desteği verdik Allah bağışlasın sizin bebiside 🥰
ladymoms_ Merveio14 doğru bende araştırdım baya eğer mamadansa sorun yok bazı anneler kulak çubuğunda uyarı veriyormuş onu mu. Denesem diyorum
Merveio14 ladymoms_ aslında kabız olmasıda iyi bişi vücudun çalıştığını gösteriyor. Bence çubukla o şekilde müdahale etmeyin benm kızımda 2.5 aylık 4 gün kabızdı 2 gün önce yaptı 2 gün yine kabız ve akşam yaptı ben poposuna zeytinyağı ile masaj yaptım çok şükür kakasını yaptı. Sizde deneyin Birde Duş aldırın isterseniz oda rahatlatır
ladymoms_ sirinpatates gün içinde huzursuz ama iyi ağlaması yok sadece kucak istiyor meme istiyor beklemem çok teşekkür ederim rahatladım valla
ladymoms_ Merveio14 duş iyi gelir bende deneyeyim popoya kremi inşallah düzelir çok solun yorumunuz için teşekkür ederim
Merveio14 ladymoms_ rica ederim geçmiş olsun, birde mamasına bir çay kaşığı zeytinyağ ile içirin zeytinyağı ile popsuna masaj yaptıktan sonra tuvalete oturur pozisyonunda bebeğinizin bacaklarını toplayarak kucağınızda bi 10 dk evde gezinin daha rahat yapar
Mariam1 Canm doğal zeytin yağı içir 1 çayı kaşık ama mama ilk Aptamil vermisin sonra diğeri oda yapar bu ara masaj yap karnında ve poposuna zeitin yağla yağ masaj yap biraz ısıt çok sıcak olmsin cücük yakmasın kontrolet parmakla biz boyile yapmıştık ve oluyordu fitil yasak bize doktor vemedi kanatır diye umarım sızın ise yarar
Mariam1 Kabiz ve gaz sancıları için sanirm uzman bile oldum 4 ayı çok çektim gaz sancıları kabızlık çok şükür geçti bu günler insalah sizde çabuk atlatirsiniz
ladymoms_ Mariam1 Allah razı olsun inşallah aminn çok kötü hiç bir bebeiz çekmesin yaa yazık günah dertlerinden anlayamıyorlar yavrucaklarimuz
ladymoms_ Merveio14 onuda buhun annem söyledi denilemez hepsini inşallah ise yarar gaz çıkarıyor sürekli çok veya koku yapıyor acaba oda mı mamayla alakalı yoksa çocuk üsuttumu kusura bakmayın ilk tecrübem pek bisey bilmiyorum
Merveio14 ladymoms_ Estağfirullah canm n kusuru Anne sütü, mama, ek besin, ilaçlar, sindirim sorunları alerjiler bebeğin gaz kokusuna etki edebilir Siz kakasını takip edin Yeşil kaka gaz üşütme Sarı sağlıklıdır
ladymoms_ Merveio14 evet baya yeşil ne sıvı ne katı kına gibi ayni doktorluk bisey varımdır rahatladı çocuk valla