Son bir kaç zamandır yaşadığımız bir durum var ne yapsam bilmiyorum.
Benim yeğenim bir kaç kez çok bağırarak yanında oynadığı için çok korkmuştu
Bir kaç kez eşimin yegenide çığlık atarak oynadığı için o zamanda epey korktu şimdilerde komşu çocukları camimizin dibinde bağırarak oyun oynuyorlar onlardanda çok korkuyor ağla ağla bir hal oluyor . Onlara birşey diyemiyorum yani çocuk sonuçta bugün onlar yarın benim ki oynayacak. Ama bir AVM,market vb. Ortamda ağlayan, çığlık atan, bağıran bir çocuk olduğunda katıla katıla ağlıyor resmen nefesi kesiliyor bu tramvayı nasıl atlatırız valla artik bu durum can sıkıcı hâl almaya başladı.