Selamlar. Bebeğim 2 aylık olacak sürekli emmek istiyor beni ama 4 5 saat nerdeyse sütünde çok yok sağmaya çalıştım hiç gelmedi. Çişli bez kakalı bez alıyorum ama doymadıgını düşünüyordum. Doktoruma danıştım mama ver dedi aptamil aldım 60 ml verdim sonra beni emdi uyudu ama geri uyandı bi 60 ml daha verdim. Sizce çok mu? Şimdi uyudu. Gün içinde hiç uyumuyor. Sabah 8!de uyanıyor akşam 12 de uyuyo sabah 5 den 8 e kadar her yarım saatte bir, 1 saatte bir uyanıyordu. Doymuştur diye umuyorum inşallah