Benimki önerdi ya ben 3 aylıktan beri gidiyorum gerçekten kendime bakmaya dayanamıyorum iç dış dikiş şu bu umrumda deil bana olan uygun 2 tane kıyafet var evde bir hamile taytım dieri aşırı bol bi elbise bu göbek bu bacak bu tip bana ait deil gibi çok üzülüyorum kendime nasıl toparlar bilmiyorum allah yardımcım olsun ne diyeyim..