Kızlar istanbuldan Ankara’ya taşındım dolayısıyla aile hekimimiz de değişti. İstanbul’daki aile hekimi hemşiresi 9.ay aşısı için tarih vermişti ama o tarihte biz Ankara’ya taşınmıştık Ankara’daki aile hekimine gittik 9.ay aşısı değil 12.ayda yapıyoruz dedi ben ama istanbulda bizi 9.ayda çağırdılar dememe rağmen . Kızımın eksik aşısı yok ama bu durum çok kafamı karıştırdı ısrarla doktor yok dedi. Bunu hem oradaki doktor hem hemşire söyledi. komşuma sordum 9.ayda ben yaptırdım dedi benim de kafamda soru işaretleri oluştu aydınlatabilecek var mı