Bebeğim 3 günlük sarılığı var birazda sık emzirmeye çalışıyorum sürekli uyuyor uyanınca da emmek istemiyor memeyi tutana kadar çok ağlıypt özellikle bir göğsümü hiç tutmak istemiyor aradaki mesafeyi açıp acıkmasını mı beklesem öyle de sarılık geçmez diye korkuyorum ne yapmalıyım tecrübeli anneler