Herkese iy akşamlar. Bir sorum olacak
Kıızım 2 gün önce göz enfeksiyonu oldu doktor damla ve krem vermişti
Neyse annemdede göz tansiyon var . Onun için bir damla kullanıyor Bugün yanlışlıkla kızıma kendi göz damlasından sıkmış. Farkettiğimizde saat baya geçmişti . Ne yapmam laızm bilmiyorum bir sorun olurmu. Kime soracağım bilemedim:( çok canım sıkıldı. Bilgisi olan varmı .