Kızım hatim yaptı tören için bizde pasta sorduk 750 dediler en ucuz bizde evde yaptık herkes hazır sandı üstüne çikolatayla yazı yazdık kenarları süsledik falan kocaman pasta doyasıya yendi hesaplamadim ama 200 ,250 ye gelmiştir belki hiç gerek yok o kadar para vermeye