Elif_bahar Arkadaşlar ev 23 derece kızım 10 aylık çok terliyor sadece atletle yatırıyorum sırtı su gibi terliyor sonra üstünü açıyor sabah öksürüyor kaç gündür balgamlı öksürmeye başladı, ne yapaam bilemedim siz ne yapıyorsunuz ne önerirsiniz?
lyl0742 Elif_bahar biz Antalya da yaşıyoruz çok sıcak ve nem var balkonu açamıyorum gece kalkıyor oğlum ağlamıyor beşikten iniyor korkuyorum balkona çıkar diye Allah korusun 19 aylık ondan klimayı açıyoruz oyüzden çok açık giydirmiyorum ama gündüzleri terlediği oluyor uyurken zıbınla duruyor uyanınca hemen değiştiriyorum gece de ara ara kontrol ediyorum kolları soğuk mu veya sırtı terli mi diye
metemoms0 Gündüz zıbın akşamda işte havaya göre eğer duş aldıysa atletsiz ince uzun üst uzun alt eğer hava sıcaksa zıbın şort ama hep çoraplı uyuturum zaten sıcak basınca kipirdamaya başlıyor çorabını cikaririm