Cuma sabah bebeğimin boynunda bi şişlik gördüm lenf zannedip kendimizi çocuk Dr una zor attık muayene ultrason sonrası hematoma benziyo dedi ama ultrasonda hemanjiom? Yazdığı için hematoloji görsün dedi götürdüm orda da elle muayenede kötü bişeyden şüphelenmedi şükür ama yine de ultrason kan tüm tetkikler yapıldı kötü huylu bişeyden şüphelencek bi tablo yok ama gözetim altında olsa iyi olur dedi bayram sonrasına tekrar çağırdı şişlik hala var inmedi müdahale de ettirmedi var mı başina gelen beni bi rahatlatın lütfen 🙏