ezgicenk Bihteeeer teşekkür ederim çok umarım üşümez ☺️ gece muhtemelen devamlı kontrol ederim göğsünü zaten
Namkol ezgicenk ben ilk defa bugün kısa kolluyla yatırdım, maalesef analık duyguma söz geciremeyip üzerini de bebek pikesi ile örttum ödüm kopuyor üşüyecek diye
Mminigimm ezgicenk ben tek kısa kol zıbınla yatırıyordum yazın daha tam yaz gelmiş gibi hissetmiyorum atlet kısa kol şortlu tulumlarla yatırıyorum
cikolatadelisi Şuan yanımda uyuyor üstünde kısa kollu tshirt. Altında bezi var sadece. Zıbın bile yok. Hayat ona güzel. Keyifli keyifli yatıyor maşallah 🧿
ezgicenk defmommy Ankara. Sabaha karşı soğuk olabilir diye dayanamayıp truvakar giydirdim ne olur ne olmaz diye. Bugün gündüz de yağmur yağdı da
defmommy ezgicenk bizde ankaradayız sanki soguk oluyo gece ya hasta olur diye hala uyku tulumuyla yatırıyoeum ben içim rahat etmiyor
nilesea ezgicenk 26 derece ve sonrasında bence tek kat yatırın, zıbın üstü bir kat daha bebekleri bunaltıyor, terlemek daha zararlı onlar için üşümekten, ben hep bu mottoyla gittim 15 aylık kızım çok şükür nadir hasta oldu şimdiye kadar.
Yaseminsnl Henüz çok küçük kısa kollu ile yatırma o daha üşür aşırı basık sicak odan yoksa incecik uzun kol pijama giydir bence