Merhaba, bebeğimi gece uykusuna 9 gibi yatırıyorum. Biz yatana yani gece yarısına kadar 2-3 kez uyanır. Bazen eşim sallar tekrar uyur. Ama bazen emmeden uyumak istemiyor. Az önce aynısı oldu. İlk uyanışınds eşim sallamak istedi kendini kaldırdı hemen ben mutfaktaydım diretince ben aldım emzirdim uyuyakaldı. 15 aylık bu arada. Bu haldeyken gece emmesini kesmek imkansız gibi görünüyor gözüme 🥹