Minniemouse12131415 Merhaba benim doğum sonrası kontrolüm var yarın. Doktoruma teşekkür amaçlı bi hediye götürmek istiyorum. Ama ne götürülür bilemedim. Sizler doğum sonrasında doktorunuza bir şey verdiniz mi? Verdiyseniz ne verdiniz? Tavsiye verin lütfen ☺️🙏🏼
Pasamm14 Minniemouse12131415 biz doktora çiçek ve tatlı birde doğumhane ve doğum katına da tatlı götürmüştük ( benim eski çalıştığım hastaney di)
incimila Minniemouse12131415 ben bugün gittim ama bayramdan sonra yollayayım diyorum çiçek sepeti götürür benim adıma diye düşünüyorum