brcogz-21 valla ben dr oğlumu memeden kesiyorum memeye bağımlıydı, gece beslenmesini kesemedim neredryse 19 aylık , gündüzleri de 5 dkya bir meme istiyordu uzman destegiyle gündüzü 3-4e düşürdük , benim oğlum da emerek uyuyordu , ve artık sağ gögsümün ucu kopmaya geldi artık bıraktırmam gerektiğini düşündüm ve önce sabır taşı aldım , memeye bir kere sürmem yetti bir kere geldi sonra bir kaç kez meme dedi ama açınca kendi kapattı, bugün 3. Günümüz ilk gece baya zordu aglamalar , istemeler ama ben açtım kendi kapattı acaba meme hasta mı oldu annecim yarın doktoru arayalım dedim , gece biraz çizgi film izledik biraz elma kestim oyun oynadık resim yaptık sonra baba dedi babasının yanına götürdüm baya yorulmuştu zaten emziğini alıp babasına sarılıp uyudu, dün gece biraz daha kolay geçti direnci kırılmış gibiydi, dün gece aaa doktoru arayamayı unuttuk yarın sabah arayalım dedim biraz mızmızlandı ama oyun oynadık yine cizgi film izledik bu sefer bir şey yemek istemedi sadece su içti ilk geceye göre çok diretmeden uyudu, sabahları çok erken kalkıyor ama düzene oturacak galiba böyle böyle şimdi öğlen uykusuna yattı ama hiç meme istemedi