Bihteeeer Bi tek benim kızım mi böyle bi gün çok güzel yer ertesi gün incik cincik yer çözüm var mı kızlarım
Melis1706 Bihteeeer benimkiside oyle 8 aylik ek gidada cok yemio mamayi 180 bile iciyordu simdi 90 a dustu
Deletedmon_65 Bihteeeer Adana da yaşıyoruz dün hava 47 dereceyi gördü yediği şeyleri yememeye başladı ne yapacağımı şaşırdım artık benim bile iştahım yok çocuğun olsun 🥺
Doruk20222 Biz de aynıyız ağzına birşey sürmüyor rahatsız oluyor napıcamı şaştım bir yaşına girecek bir haftadır böyle sizin bebeğiniz ne kadarlık?