%100 kesin çözüm olarak söyleyeceğim, ben de bitki hastasıyım, bazen onların dibinde de oluşuyodu hemen çözdü bu işin üstadından öğrenmiştim..
Bi kabın içine
-bulaşık deterjanı
-şeker
-sirke
Karıştırıp bekletin
Malesef biraz işkence gibi yapışıp ölüyolar buna üzülüyorum :(