Kızım 5 aylık ve hala aska yüzüstü durmayı sevmiyor, tedirgin oluyor, sıkılıyor ve ağlamaya başlıyor 2 - 3 dk sonra.. ne yapmalıyım ve tedirgin olmalı mıyım? Yüz üstü pozisyonda önemli sonuçta kasları için.. önüne oyuncaklarını koyuyorum ve çeşitli etkinlikler düzenliyorum onun için ama yinede hoşlanmıyor o an kalkmak istiyor hemen..