Klymeneninatlasi GizemElf bende azurun elite modeli var. Pompası bozuldu ki daha 3 sene bile olmamıştı servise gönderdim geçen ay bir 500₺ tuttu. Ama çok memnunum. Asla uğraştırmıyor
Melis1706 GizemElf Ben 5 yildir bunu kullaniyorum cok memnunum hic problem yasamadim fiyatina sok oldum ama 600 e almistim ben ya
yagmurkokusu_ philips-gc5037-80 galiba benimki bundan memnunum şimdilik geçen elimde yıkadığım tişörtü çok güzel açtı ama şu kireç olayı çok kötü yaşadığımız yerde sular çok kireçli , sürekli temizlemek zorunda kalıyorum. Altına da teflon kullanıyorum.