aselsdk bebeğe yetecek kadar süt gelmesi demek. Yani artık memeler kendini duruma göre ayarlayabiliyor. Çok emerse çok gelir. Ama yine de şişmez, sertleşmez ve sizi rahatsız etmez.
Memede ağlamaları da sütün az olduğu anlamına gelmez. Hemen doymuyor diye düşünmemek lazım. Biçok sebepten memede ağlayabilir bebek. Bunların başında gaz gelir.