Emineyksl benim bebeğim de bi hafta yoğun bakımda kalmıştı. Doğdu ve hemen kucağıma alamadım, psikolojimi etkilemişti. Hafta bi iki gün 15 er dakika gördük, süt sağıp götürdük. Antibiyotik başlamışlardı o bitince çağırdılar hemen, bi hafta sürdü tabi. Benden bi ay sonra bi arkadaşımda doğum yapmıştı onunda bebeği aynı sorunu yaşamıştı. Sanırım çok yaygın yaşanıyor. Siz içinizi rahat tutun, bebeğiniz hayırlıysa doğdu şükür, bikaç güne kucağınıza alacaksınız zaten, siz o anlara odaklanın.