a-bukemm Ve her şeyle tek başıma mücadele etmek…
Şuraya kadar resmen ben yazmışım dedim, eşime okudum😅 Ayynı şeyleri yaşıyoruz. Kucağımda bile bazen üstüme tırmanıyor oğlum. Üst dişleri geliyor. Dün kendi kendime “Pişman olacağım birşey yapmayacağım” dedim ve bugün hamdolsun yapmadım. Sesimi yükseltmedim, kızmadım. İlgi gösterdim, oynattım. Gerekirse oda değiştirdim. Çok zorlarsa uyutmaya çalıştım, biraz uyudu. Akşamı bir şekilde ettim çok şükür. Akşam da eşim sağolsun ilgilendi, uyuttu. İnşallah geçicidi, çabucak geçer bu dönem. Allah bütün annelerin babaların yardımcısı olsun, yükümüzü hafifletsin 🤲🏻🌸