Defnemomm 9 aylık hala uyandırıp bi kere veriyorum mamasını . Versen iyi olur geçen eşimin arkadaşının kıZı 2 yaşındaymış her akşam yatmadan önce bişiler yediriyormuş bi akşam vermemiş çocuğun gece şekeri düşmüş sabah uyanıp tekrar uykuya dalmış annesi anlamış hastaneye gitmişler şekeri düşmüş hani her çocuk için geçerli mi bilmiyorum ama 6 aylık bu uygulamada bile gece beslenmesi önemli yazıyordu siz bilirsiniz ama