Hastalığınızla ilişkili de olmayabilir. Benim de kızım o dönemlerde meme reddi yaşadı. Uyuduğunda emdi sadece gündüzleri daha kucağıma yatırdığımda kararıp ağlıyordu, gündüzleri mama geceleri meme şeklinde ilerledik. Sağdığımda ne yazıkki benimki de az çıkıyordu hala da öyle. Ama şuan 6 ayın içindeyiz doktor sütümün çok yeterli olduğunu ve kilo alımının iyi olduğunu söyledi. Yani sütünüz az olarak düşünmeyin emdikçe artacakta sadece dönemsel birşey bu. İnatlaşmayın bebişinizle şimdilik geceden geceye ilerleyin yavaş yavaş sabahları emmeye başlayacak sonra tüm gün. Özellikle gezerek serin yerlerde emzirme denemeleri yapmanızı da tavsiye ederim..