Aslananne1 Sadece öğretmene polise değil çalıştığın iş yerinin anlaşması ile ilgili. Ben öğretmenim sendikam anlaşmalı olduğu için indirimli gidiyorum. Bir çok iş yeri ilede anlaşmalı karatay belediyesi falan. Sen öğretmensin diye hemen indirim olmuyor RAHAT OLUN.