Anneler merhaba 1 haftalık bir kızım var doğumdan 1 gün sonra topuk kanı almıştı hastane sağlık bakanlığından aradılar tiroid testi için hastaneye gidin diye bayram sebebiyle acile gittik ama orada da yapılmıyormuş acildeki doktor tiroidleri bir tık fazla çalışıyor dedi bayram sonrası polikliniğe gideceğiz bu durumu yaşayan var mı bebeğin de tiroid bezi fazla çalışan ne gibi bir zararları var tedavisi nasıl o kadar cok üzgünüm ki 🤦🏻♀️