Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğim var anne sütüne ek olarak mama veriyorum ama günde 2 kez en fazla 3 kez.Kalan saatlerde anne sütü veriyorum fakat sma optipro kabız yaptı golden goat denedim gaz ve kabızlıga doğru gitti yeşil kaka yaptı oğlum. 2 gündür de hipp organik aldık Dr önerdi fakat oğlum yine 2 gündür kaka yapmadı gazı çoğaldı sürekli ağlıyor napmam lazım kaynanam sen sürekli mama değiştirdin o pis mamaları verdin çocuğa deyip duruyor. En erken nasıl kakasını yapar ve hangi mama cidden iyidir lütfen bekliyorum