Bebeğimün pipisinin ucu hafiften morar gibi olmuş ciş yapmasında sorun yok gayet rahat yapıyor çişini ama ben biraz takıntılı biriyim konu özellikle bebeğim olunca kayınvalidem birşey olmaz diyor bu yaz Sünnet ettireceğim allahın izni ile bu durumu yaşayan tecrübe sahibi anneler bana yazar mısınız lütfen