Aysegul___ Boya ile evde kendiniz maalesef yapamazsınız turunculaşma da var diyorsunuz saçınızı büyük ihtimalle yıpranır ve istediğiniz sonucu alamazsınız. Balyaj yapılması lazım, cila olarak 7.11 iş görür gibi. Ardından güzel bir geçiş de olması lazım çünkü dip renginiz siyah.
Not: Güzellik merkezim var. Boş laf yapmıyorum. 🙂